Skip to main content

무역 시스템 quito


Tradesystem.


Av C J Arosemena Km 2, 과야 스, 과야 킬.


Av. Gonz Ўlele SugЎrez y J. Cajas, Tungurahua, Ambato.


Samanes IV etapa Mz 409 태양 10. Edif Menivet Of. 1, 과야 킬.


아브라함 Sarmiento 1 & # 45; 63 y A. 베가 Muñ ± 오즈, Azuay, 쿠 엥카.


Psje. ignacio San Maria 169 Av.10 De Agosto, Quito.


벨라 비스타 알타 Cll. Legarda y 2da 횡단 N6111, Pichincha, Quito.


콜롬비아 36 & # 45; 36 Y Brasil, Ecuador, Riobamba.


토마스 버마르 264 Y COREMO, P.4, Pichincha, Quito.


Urb. Inmaconsa, V 지구 Daule Km 10.5, Guayas, Guayaquil.


AV. AMAZONAS N47 & # 45; 205 Y RIO PALORA, Pichincha, Quito.


Balsamos sur 512 y las Monjas, 과야 킬.


Cdla. Ietel, Mz 1, Solar 7, Guayaquil.


볼리비아 1808 칠레, 에콰도르, 리오 밤바.


정치 올가미 N30 & # 72; 72 Y Obispo Diaz De La Madrid, Quito.


CDLA. CRISTOBAL COLON 262, Ambato.


RAFAEL CARVAJAL N80 & 15 Y AV. JAIME ROLDOS AGUILERA & CARCELEN & # 41; Pichincha, Quito.


Av Isidro Ayora y Av Nueva Loja, 로자, Loja.


Hurtado de Mendoza y Antisana, Azuay, 쿠 엥카.


Av de las Americas, 과야 스, 과야 킬.


CARLOS IBARRA N12 & # 11; 11 Y STA. PRISCA, EDF. GOMEZ OF.204, Pichincha, Quito.


Guatemala 601 y 부에노스 아이레스, Guayas, Guayaquil.


소스 Iii Mz 164 V & # 45; 17, Guayaquil.


Av. 12 de Octubre N. 27 & amp; 53 y Muros, Quito.


Clinica Kennedy Seccion Delta 8 & # 9; 9, Guayas, Guayaquil.


Panamericana Norte Km.4 1/2, 에콰도르, 이 바라.


PSJE. GALDOS 142 Y PINZON YANEZ, SECT. MULTICENTRO, Pichincha, Quito.


Av. de las Amà © ricas Fte al Nuevo 레이다, 과야 킬.


Av Elias는 코나 레 넬라, 과야 스, 과야 킬을 거쳤습니다.


LOLA QUINTANA N6 & # 45; 37, Pichincha, Quito.


Padre Solano 1311 y García Moreno, Guayas, Guayaquil.


Marrical Sucre 7 & # 43; 33 y Pdte. Antonio Borrero Esq, Azuay, Cuenca.


루이스 코데로 E12 & # 45; 114 Y TOLEDO, P.2, Pichincha, Quito.


C. C Gran Albocentro local 8 Bloque J, 과야 킬.


Parque Industrial Machangara Panamericana Norte Km 4, Azuay, 쿠 엥카.


Guayaquil Convenciones de Convenciones de Guayaquil Planta 바하, Oficina # 7, 과야 킬.


SAMANIEGO N8 & # 45; 207 Y ANTEPARA, Pichincha, Quito.


미국 국무부.


행동하는 외교.


에콰도르와의 미국 관계.


에콰도르에 관한 더 자세한 정보는 에콰도르 페이지와 다른 국가 보고서 및이 자료의 끝 부분에 열거 된 다른 출처에서 구할 수 있습니다.


미국은 콜롬비아와의 연맹에서 철수 한 1848 년 에콰도르와 외교 관계를 수립했다. 미국과 에콰도르는 파트너십과 협력의 역사를 공유하고 나르코 인신 매매 근절, 빈곤 퇴치, 에콰도르의 경제 발전 촉진, 무역 증진, 학술 교류 촉진, 환경 보전 및 생물 다양성에 대한 상호 이익을 공유합니다. 미국 시민과 미국의 이익 보호는 최우선 과제로 남아 있습니다.


지난 10 년간 미국 - 에콰도르 관계가 긴장된 반면 에콰도르 정부가 당시 미국 - WikiLeaks가 공개 한 기밀 케이블에 대한 대응으로 2011 년 비폭력 대사였던 미국과 에콰도르 간의 양자 간 관계는 최근 몇 년 동안 꾸준히 증가 해왔다. 에콰도르 미국 대사관 보사 (Francisco Borja)는 2015 년 4 월 워싱턴에 도착했으며 에콰도르 주재 미국 대사 Todd Chapman은 2016 년 1 월에 키토에 도착하여 양자 간 협력 확대에 더욱 힘을 실어주었습니다.


에콰도르는 나르코 인신 매매와 불법 무장 단체 활동에 대한 미국의 우려를 공유한다. 정부는 1980 년대 중반 이후 에콰도르를 사실상 코카인 생산을하지 않고 유지했으며 코카인 가공에 필수적인 약품 및 화학 약품의 돈세탁 및 환적 방지를 위해 미국의 지원과 협력하고있다. 에콰도르는 또한 아동 노동과 인신 매매를 근절하기 위해 우선 순위를 부여합니다.


에콰도르에서 미국의 지원은 2014 년에 퀴토에서 출발 한 이후 제한적 이었지만 법과 시민 사회의 지배를 강화하고 시민 안전을 향상 시키며 불법 밀 거래에 대응하고성에 기반한 폭력을 근절하며 학술 교류를 촉진하고 생물 다양성을 보전하며 위험과 영향을 완화하도록 설계되었습니다 자연 재해에 대한 대처와 기후 변화 해결. 에콰도르의 북 중부 해안을 강타한 2016 년 4 월 16 일 지진에 이어 미국은 공식 재해 지원에 550 만 달러 이상을 제공했다.


양자 간 경제 관계.


화석 연료 거래를 제외하고 미국은 에콰도르의 교역 상대국이다. 에콰도르에 대한 미국의 주요 수출 품목은 석유 제품, 기계, 컴퓨터 및 전자 장비, 화학 및 비료, 운송 장비 및 곡물 및 곡물입니다. 에콰도르는 일반 환경 설정 시스템 (Generalized Preferences of Preferences)에 따라 많은 제품에 대해 미국으로 면세로 진입합니다. 에콰도르로부터의 미국 수입품에는 원유, 새우 및 새우, 바나나 및 plantains, 코코아 및 절화 (장미)가 포함됩니다. 양국은 1997 년부터 시행중인 양자 간 투자 협약을 맺고있다. 에콰도르에 대한 미국의 직접 투자는 제조업 및 도매 / 소매 부문에 의해 주도된다.


국제기구 에콰도르 회원국.


에콰도르와 미국은 유엔, 미주기구, 국제 통화 기금, 세계 은행 및 세계 무역기구를 포함하여 다수의 동일한 국제기구에 소속되어있다. 에콰도르는 아메리카 대륙 (ALBA)과 유엔 남부 (UNASUR)의 볼리 바리 안의 대안 국가이기도하다.


주한 미 대사관 공무원은 국방부 주요 임원 명단에 등재되어 있습니다.


에콰도르는 2535 15 번가 NW, 워싱턴 DC 20009 (전화 202-234-7200)에 미국 대사관을두고 있습니다.


에콰도르에 관한 더 자세한 정보는 미 국무부 및 기타 출처에서 구할 수 있으며 그 중 일부는 다음과 같습니다 :


미국 국무부.


행동하는 외교.


2013 년 투자 환경성 보고서 - 에콰도르.


외국인 투자 개방 및 제한.


에콰도르는 일반 제조, 소매 및 서비스를 포함한 대부분의 분야에서 외국인 투자가 상대적으로 개방되어있다. 그러나 경제, 상업 및 투자 정책이 계속 변함에 따라 전반적인 투자 환경은 불확실합니다. 국내외 민간 투자 확대를 촉진하기 위해 일부 법률과 규정이 제정되었지만 다른 법적 변화로 인해 소위 전략 부문, 특히 추출 산업에 대한 민간 부문 참여가 감소되었고 은행 및 미디어 부문에 부정적인 영향을 미쳤습니다. 에콰도르의 세금 코드가 자주 변경되면 사업 계획이 어려워집니다. 에콰도르의 비즈니스 환경과 미국을 포함한 다수의 양자 간 투자 협약의 장기적인 지위는 여전히 불투명합니다.


일반적으로 기존 법률의 일관성없는 적용 및 해석으로 인해 발생하는 법적 복잡성으로 인해 계약 시행이 복잡해지고 에콰도르에서 비즈니스를 수행하는 데 따르는 위험과 비용이 증가합니다. 국가 발전 계획 (Nepional para el Buen Vivir & rdquo;)에 따르면 경제 성장은 그 자체로 끝이 아니며 경제 개발은 국가가 주도합니다. 따라서 민간 투자는 정책 우선 순위를 구성하지 않습니다. 정부 공무원과 에콰도르 개인 사업자는 외국 회사의 운영에 영향을 미치기 위해 규제 제도와 의심스러운 법적 조치를 사용했습니다. 기업은 때로는 원래 계약에서 협상되지 않은 추가 지급 요구 사항에 직면 해 왔습니다. 만기가 된 적기 납부금을 수령하는 것은 반복되는 또 다른 문제 일 수 있습니다. 미국 기업과의 비즈니스 분쟁은 특히 에너지 부문과 같은 민감한 분야에서 정치화 될 수 있습니다. 주로 에너지 부문과 관련된 미국 기업과 관련된 여러 상업 분쟁은 현재 국제 중재하에 있습니다. 중앙 정부와 다수의 지방 정부는 현재의 투자를 지원하고 새로운 투자 진입을 촉진하며 위에서 언급 한 관료주의 및 기타 장애물을 완화하는 투자 유인 서비스를 제공하는 방법을 모색하고 있습니다.


최대 100 % 외국인 지분을 보유한 외국인 투자는 현재 국내 민간 투자에 개방 된 에콰도르 경제의 대부분 부문에서 사전 승인이나 심사없이 허용됩니다. 투자가 이루어질 당시 외국 투자가들에 대한 법적 차별은 없습니다. 외국인 투자자는 정부 재정 지원 연구 프로그램에 참여할 수 있습니다. 외국인 투자자는 통계적 목적으로 중앙 은행에 투자를 등록해야합니다. 에콰도르 법에 따르면 민간 기업은 매년 세전 이익의 15 %를 직원들에게 매년 배포해야합니다.


에콰도르에는 특별히 프랜차이즈를 관리하는 법률이 없습니다. 면허 및 프랜차이즈 거래의 경우 송금 될 수있는 로열티 금액에는 제한이 없지만 2011 년 11 월 24 일 자본 유출에 대한 세금이 2 %에서 5 %로 인상되었습니다. 모든 면허 및 프랜차이즈 계약은 에콰도르에 등록되어 있어야합니다 지적 재산권 연구소 (IEPI).


2008 년 헌법 제 313 조 내지 제 315 조는 국가가 & ldquo; 전략적 부문 & 국영 기업 또는 통제 된 기업을 통해 확인 된 전략 부문에는 모든 형태의 에너지, 통신, 재생 불가능한 천연 자원 (석유, 천연 가스 및 광산 포함), 운송, 탄화수소 정제, 매체, 물 및 생물 다양성 및 유전 유산이 포함됩니다. & rdquo; 지난 몇 년 동안 광업, 의약품 및 전략 기획에 새로운 국영 기업이 형성되었습니다. 독특한 국유 기업 (SOE) 인 FABREC EP는 2012 년 4 월 대통령령으로 무기 및 보안 장비 수입에서 인프라 구축 및 제조 제복에 이르기까지 광범위한 임무를 부여 받았습니다.


선정 된 전략 분야 :


모든 지하 자원은 주에 속합니다. 에콰도르는 외국 석유 회사들의 투자를 허용하고 있지만, 지난 몇 년 동안 민간 부문 참여 조건을 변경했다. 변화 이전에 외국 석유 회사들은 민간 투자자들에게 공유 할 수있는 권리를 부여한 석유 회사 Petroecuador와 생산 공유 계약에 따라 탐사 및 개발 활동에 참여했습니다. 2010 년 정부는 이러한 계약을 유료 서비스 모델로 변경했습니다. 2012 년에 정부는 석유 서비스 회사가 투자 자금을 조달하고 위험을 감수하는 전통적인 석유 생산 회사의 역할을하는 몇 가지 복합 서비스 접점에 서명했습니다.


주정부는 국내 연료 유통, 정제 및 운송 활동에 참여할 권한이 있습니다. 연료 가격은 중앙 정부가 통제하고 보조금을 지급합니다. 에콰도르는 정제 된 제품에 대한 국내 수요를 충족시키기에 불충분 한 정제 능력을 가지고 있으며 많은 석유 유도체를 수입해야합니다. 에콰도르는 2012 년 1 월 ~ 8 월에 10 억 배럴의 디젤을 수입하기 위해 14 억 달러를 지출하면서 디젤 수입에 크게 의존하고 있으며 펌프의 가격을 크게 책정한다.


2010 년 7 월 27 일 발효 된 에콰도르의 탄화수소 법에 대한 개혁은 에콰도르 정부가 해당 국가에서 운영하는 외국 석유 회사와 새로운 계약을 협상하기위한 법적 틀과 마감일을 제공했습니다. 주요 외국 석유 사업자와의 협상이 2010 년 11 월 23 일 체결되어 5 개 사업자와의 7 개 양허 계약에 대한 신규 서비스 계약이 체결되었습니다. 협상은 국가에 대한 그들의 운영 회전율을 협상하고 국가를 떠난 다른 세 회사와는 성공적이지 못했다. 한계 유전장 운영자는 2011 년에 정부와 새로운 서비스 계약 협상을 체결했습니다. 새로운 서비스 계약의 일부 일반적인 특징은 국가가 총 수익의 25 %를 초기 주주로서 받는다는 것입니다; 기업들은 생산 된 원유에 대해 협상을 통해 배럴당 관세를 받는다. 국제 중재가 조세 또는 계약 위반 사안에 대해서는 가능하지 않지만 산티아고 중재 조정 센터 (칠레)가 UNCITRAL 규칙에 따라 다른 사례를들을 수 있습니다.


Petroecuador와 Petroamazonas는 이전 Occidental Petroleum 유전의 운영자를 공식적으로 2012 년 11 월에 합병하였으나 운영 ​​합병은 아직 진행 중에 있습니다. 2012 년 11 월 28 일 에콰도르 대통령은 공식적으로 & ldquo; 11 th Round & rdquo; 에콰도르 남동쪽에있는 13 개의 석유 블록에 대한 석유 탐사 입찰 에콰도르는 외국 기업인 석유 회사와 탐사 계약을 체결 할 예정인 공공 기업인 페트로 아마 조스 (Petroamazonas)를 위해 3 개의 추가 필드를 확보했으며 경쟁 입찰에 공개하지 않을 계획이다. 입찰 제출 기한은 2013 년 5 월 30 일이며 에콰도르는 2013 년 12 월까지 4 년 계약 서비스를 결정하게됩니다.


2012 년 예정인 Esmeraldas 정유소의 예정된 가동 중단은 2013 년까지 연기 됐습니다. 경제적 제약으로 인해 Petroecuador와 베네수엘라 PDVESA 간의 합작 회사 인 Pacific Refinery (120 억 달러 상당) 건설이 지연되었습니다.


미국 석유 회사는 2012 년 1 월 Sucumb 지방의 항소 법원에서 장기간의 환경 소송에서 190 억 달러의 판결을지지하는 판결을 받았다. 원고는 제 3 국에서 회사 자산을 추구하고 있습니다. 이와는 별도로 2012 년 5 월 에콰도르는 2010 년 10 월 석유 회사의 일방적 인 석유 매각을 끝내고 국제 석유 회사와 약 2 억 1 천 7 백만 달러의 합의를 도출했습니다.


에콰도르는 9 월에 에너지 효율 및 국가 농업 개발 목표에 따라 생물 연료를 국가 우선 순위로 선언했습니다. 2013 년 5 월까지 프리미엄 디젤 연료는 에콰도르에서 생산 된 식물성 원료의 바이오 연료를 포함해야합니다. 현재 민간 기업 만이 바이오 연료 생산에 관여하고 있지만, 이 법령은 Petroecuador가 기본 디젤과 바이오 연료의 혼합은 물론 소매 업체에 대한 판매를 담당하게합니다.


광업 부문은 외국인 투자에 비교적 개방적이다. 외국인은 국내 투자자와 같은 대규모 광업 양허에 대해 동일한 접근 권한을 갖지만 소규모 광업 운영에 대한 투자는 금지됩니다. 에콰도르의 광산 잠재력은 금, 구리 및은에 집중되어 있습니다. 외국인 투자자는 국제 경계에 인접한 지역에서 광업권을 얻기 위해 대통령의 허가와 국방부의 승인을 받아야한다. 최근 원자재 가격 상승으로 에콰도르의 광산 투자에 대한 관심이 높아졌지만 규제 체제의 문제점과 광산 운영에 반대하는 지역 공동체와의 불일치로 인해 해당 부문의 불확실성이 발생합니다. 광업을 포함한 많은 산업에 규제 영향을 미칠 수있는 정치적으로 논란의 여지가있는 물 사용법 초안은 여전히 ​​국회에서 계류 중이다.


광업에 대한 투자는 안데스 표준에 의해 겸손하지만, 정부로부터 그 부문의 수입을 얻으려는 바람에 향후 몇 년 동안 증가 할 것으로 예상된다. 2008 년 4 월, 에콰도르의 헌법 총회는 기존 광산 채굴권의 대부분을 취소하고 1 년 넘게 대규모 광업 활동을 중단했다. 광업 법이 2009 년 1 월에 승인되었습니다. 시행 규칙은 다음 해 11 월에 발간되었습니다. 이 법에 따라 모든 광산 조광업자는 모든 1 차 및 2 차 광물 판매에 최소 5 %의 로열티를 지불해야합니다. 추가 소득세 25 %; 이익에 12 퍼센트의 세금; 특별한 이익에 대한 70 %의 횡재 세; 12 % 부가가치세.


광업 법은 기업이 탐사 활동을 재개 할 수있는 최소한의 법적 틀을 제공했다. 그러나 몇몇 회사는 재정 및 이익 분배 협약에 동의하지 않았고 투자가 중단되었습니다. 2010 년 1 월 에콰도르 정부는 국영 기업과의 합작 투자 및 정부 투자를 늘리기 위해 새로운 광산 회사 (ENAMI)를 설립했습니다. 광업법에 따르면, ENAMI는 우선 관심 분야의 광산 운영을 확립 할 권리가있다. 정부와 이전의 양보가없는 곳.


2012 년 3 월, 재생 불가능한 천연 자원부의 승인을 요청하여 광업 지분의 직간접 적 이전을위한 법령이 서명되었습니다. 회사는 판매 또는 이전을 완료하기 위해 정부에 거래의 총 가치의 1 %를 지불하도록 요청 받았다.


2012 년 6 월, 국제 채광 회사는 금광 거래에서 지분을 무거운 할인으로 팔았습니다. 이 매각은 광범위한 회사 전략의 일환 이었지만 정부와의 협상 진도가 느리고 광산 부문의 일반적인 불확실성에 영향을 받았다. 첫 대규모 대규모 구리 광업 계약은 2012 년 3 월 국유 기업과 체결되었습니다. 예비 타당성 조사를 마친 후 에콰도르 남동부에 위치한 대규모 금은 프로젝트는 정부와의 구속력이없는 합의에 도달했습니다. 2011 년 말에는 토론이 지연되었지만 2012 년에는 토론이 지연되었습니다.


에콰도르의 2008 년 헌법은 전기 부문을 공공 서비스 및 전략 부문으로 선언했다. 몇몇 소규모 발전 회사는 개인 소유로 계속 허용되지만 대규모 투자는 공개적으로 소유 될 것으로 예상됩니다. 에콰도르에는 미국의 한 회사 만 전기 발전소를 운영하고 있습니다. 또 다른 미국 회사는 정부가 관련 가스 사업에 관한 계약을 위반했다고 발표 한 후 2011 년 5 월 가스 발화 발전소를 에콰도르 정부에 판매했다.


에콰도르 정부는 국가 발전 용량을 60 % 이상 확대하고 10 개의 대형 풍력 및 수력 발전 프로젝트를 건설하기위한 대규모 계획을 추진하고있다. 그러나 현재까지 모든 건설 및 장비 계약은 중국 및 러시아 국영 기업에 대해 중국 및 러시아가 제공 한 자금 조달과 관련된 비경쟁 계약 과정에서 수여되었습니다.


Quito와 Guayaquil을 현재 에콰도르에 건설중인 1500MW의 Coco Codo Sinclair 수력 발전소에 연결하기위한 계획된 500KV 고전압 전송 시스템은 경제적 제약 하에서 어려움을 겪고 있습니다. 발전소가 효과적으로 기능하기 위해서는 5 억 달러 규모의 송전 프로젝트가 수력 발전소와 동시에 완공되어야합니다. 이 공장은 중국 회사 Sinhydro에 의해 건설 중이며 2016 년 1 월에 온라인으로 예정되어있다.


2002 년 법에 의해 이전에 주정부에 의해 통제 된 기본 통신 부문이 자유화되었습니다. 외국인 참여를 가진 두 개의 사설 그룹이 1993 년에 셀룰러 전화 시스템 개발을위한 양보를 받았습니다. 2003 년 제 3 국유 기업이 세포 허가를 받았고 최근 유선 통신 회사 Corporaci & nacional de Telecomunicaciones (CNT)에 흡수되었습니다. 2004 년 벨사우스 (BellSouth)는 에콰도르에있는 자산을 스페인의 Telef & nacute nica (두 명의 외상 휴대 전화 제공 업체 중 두 번째로 큰 시장 점유율을 가진 이동 통신 사업자)에 매각했다. 지배적 인 세포 공급자 인 Claro (이전 Porta)는 멕시코 투자자의 소유입니다. 중앙 집중화 및 정부 통제를 강화할 수있는 추가 통신 법안은 2011 년 중반에 도입 될 것으로 예상되었지만 지연되었습니다. 위성 및 인터넷 서비스는 민간 회사에서 제공합니다. 2011 년 7 월, 정부는 케이블 및 인터넷 서비스 제공 업체 인 TVCable의 나머지 35 % 지분을 개인 지주 회사에 매각했습니다.


1998 년에 Emetel은 이전의 주 전화 독점 사업을 2 개의 기업 (해안 지역의 고지에서 Andinatel과 Pacifictel)으로 분할했습니다. Pacifictel은 심각한 경영 난제에 직면했고 여러 가지 스캔들의 초점이었습니다. Andinatel과 Pacifictel은 2008 년 합병 승인을 받았고 2010 년 1 월에 완전 공개 회사로 전환 된 CNT를 설립했습니다. 2009 년 8 월 새로운 통신부 (Ministry of Telecommunications)가 창설되어이 부문의 주요 역할을 수정했습니다. 번거로운 법률 요건과 민간 부문에 대한 늦은 지불은 CNT의 외국인 투자를 방해한다.


에콰도르 정부는 2011 년과 2012 년 미국 통신 서비스 제공 업체에 유리한 2 건의 법원 결정 결과를 존중하지 않았습니다.


경제 및 사업 조치 / 순위.


TI 부패 인식.


유산 경제 자유.


사업을하는 세계 은행.


전환 및 이전 정책.


2000 년 에콰도르는 심각한 금융 위기 이후 미국 달러를 공식 통화로 채택했습니다. 에콰도르가 달러를 채택한 이후 2003 년 이후 인플레이션 율은 2000 년 거의 100 %에서 1 자릿수로 떨어졌다. 에콰도르 중앙 은행에 따르면 2012 년 11 월 기준 연간 인플레이션 율은 4.8 %이다.


외국인 투자자는 순이익과 자본금의 100 %를 납부 할 수 있으며 자본 탈퇴 세율은 5 %입니다. 투자자는 또한 투자금 청산으로 인한 수익금을 본국으로 송금 할 수 있습니다. 부채 상환, 자본 이득, 지적 재산권에 대한 수익 또는 수입 된 투입물에 대한 자금 유출에는 현재 제한이 없습니다. 또한 정상적인 법적 채널을 통해 사적 외채, 임대료, 로열티 및 관리 수수료에 대한 배당금, 자본 수익, 이자 및 원금과 같은 투자 수익을 송금 할 때 상당한 지연이 없습니다.


에콰도르 사람들은 또한 자본을 수출 할 수 있으며, 미국 및 기타 역외 은행 센터에는 상당한 에콰도르 금융 보유가 있습니다. 그러나 2011 년 11 월 24 일 에콰도르 정부는 모든 자본 유출에 대한 세금을 2 %에서 5 %로 인상했습니다. 2012 년 5 월에 자본 유치 세금에 대한 면제가 여러 차례 승인되었는데, 주로 수출품 제조에 사용 된 원자재 수입에 대한 지불이었다. 2012 년 중반까지 3,350 개가 넘는 관세 품목이 면제되었습니다.


2012 년 에콰도르는 미국 델라웨어, 플로리다, 네바다 및 와이오밍 주를 & nbsp; 조세 피난처로 지정했습니다. & rdquo; 이리스트는 또한 푸에르토 리코, 미국령 버진 아일랜드, 아메리칸 사모아 및 괌으로 지정되었습니다. 이 위치에있는 회사는 에콰도르 정부 조달 계약을 위해 경쟁에서 제외됩니다. 이 위치에 거주하는 회사와 개인은 배당금에 대해 소득세를 납부해야하며 (10 %는 자동으로 보유 됨) 5 % 자본 탈퇴 세금에 대한 예외가 적용되지 않습니다.


수용 및 보상.


적절한 보상과 함께 에콰도르 법 하에서는 수용이 허용됩니다. 수용의 경우, 해당 당사자는 판결 된 자에게 공정한 가격을 책정하도록 청원 할 권리가 있습니다. 농지 개발법은 농경지 매각의 근거를 제한하고 토지 사건을 정규 법원의 대상으로합니다. 특히 농업, 광업, 에너지 및 상업용 및 주거용 부동산 분야에서 재산 및 양허 권을 시행하기가 어려울 수 있습니다. 어떤 경우에는 에콰도르의 사법 제도가 불법적 인 몰수로 인한 적절한 보호를 제공하지 못하거나 투자자 및 대금업자에게 수용된 재산에 대해 신속하고 적절하며 효과적인 보상을 제공하지 못했습니다.


2008 년 헌법은 국가가 사회 및 환경 기능을 수행해야하는 사유 재산에 대한 권리를 인정하고 보장하면서 토지 사용과 토지 접근을 관리한다는 것을 확립했습니다. & rdquo; 토지가 2 년 넘게 생산적으로 사용되지 않는다면 헌법은 토지의 재분배를 규정하고있다. & ldquo; 생산적 사용 & rdquo; 특히 목초지와 미개척지에 대해서는 복잡합니다. 토지가없는 땅에 대한 접근은 정부의 농업 정책의 주요 주제이지만, 현재까지는 현 행정부에서 사적 자산에 대한 대중적 압수는 없었다. 2010 년에 승인 된 상업 생산 및 투자를위한 유기농 법 (& ldquo; Production Code & rdquo;)은 생산 요소의 분배를 향상시키고 농촌 인구의 기회를 향상시킬 수있는 기회로서의 수용을 포함합니다. 2011 년에 원래 예정된 새로운 토지 개혁 법안은이 문제의 정치적 성격이 높다는 점을 감안할 때 연기되었습니다.


일부 국내외 광산 회사들은 비공식적 인 광부들에 의해 양보되어 왔으며, 이들은 이후 양보의 몫을 찾거나 반향없이 광산 활동을 수행했다.


에콰도르 법원은 판결이나 압수 명령을 통해 여러 사람이나 회사가 공동 소유 한 토지 또는 이동 자산을 압류 할 수 있습니다. 해결 및 보상에는 일반적으로 수년 및 상당한 법적 비용이 소요됩니다. 또한 2012 년 9 월에 승인 된 노동권 국방법 (OO)은 부채 청산시 정부 기관 (국세청, 국영 은행, 지방 자치 단체)이 부동산을 압류 할 수 있도록 허용하고 있습니다. 법은 회사 채무를 주주, 상속인 또는 채무자와 관계가있는 제 3 자에게까지 확대함으로써 LLC (Limited Liability Companies)가 제공 한 보호를 제거했습니다. 2012 년에 세무 당국은 수출 지향적 대기업의 자산을 점유하기 위해 법의 명령을 사용했습니다.


미국과의 에콰도르의 기존 양자 간 투자 협약 (BIT)에 따르면, 수용은 공공 목적, 비 차별적 방식으로 신속하고 적절하고 효과적인 보상금을 지급하는 경우에만 수행 될 수 있습니다.


국제 중재 절차에서 아직 계류중인 석유 부문과 관련하여 다수의 수용 쟁의가있다. 2012 년에 국제 중재인은 두 가지 중요한 석유 분쟁에서 미국 기업을 유리하게 찾았습니다. 두상은 모두 항의 절차가 있습니다.


사법 제도의 전반적인 약점과 정치적 또는 경제적 압력에 대한 취약성은 에콰도르에 투자하거나 에콰도르와 거래하는 미국 기업이 직면 한 중요한 문제입니다. 에콰도르의 사법 제도는 처리 지연, 민사 및 상업 사건의 예측할 수없는 판단, 일관성없는 판결 및 법원에 대한 제한된 접근으로 인해 방해를받습니다. 외국 회사 관계자에 대한 형사 고발 및 체포 영장은 상업 분쟁에 관련된 회사에 압력을 가하는 데 사용되었습니다. 법원이 에콰도르를 떠날 수없는 외국 회사 관계자가 회사에 대한 보류중인 소송으로 인해 면책을받은 사례가있다. 에콰도르의 비즈니스 분쟁에 연루된 사람들은 때로는 외국인을 포함한 상대방이 분쟁 해결을 기다리는 동안 투옥 될 수 있다고 주장합니다.


언론과 민간 부문에서 에콰도르 법원은 외부 압력에 취약 할 수 있고 부패, 비효율, 권력자 보호라는 우려를 표명했다. 입법 관리는 2009 년 입법 문제 법이 통과 된 이후에 제한을 받았다. 자원이 부족한 사법부는 계속 천천히 비효율적으로 운영되고있다. 2011 년 5 월 국민 투표 이후, 사법부는 행정부가 사법부의 구조 조정 권한을 부여하는 긴급 법령에 따라 운영하고 있습니다. 약 5 억 달러가 구조 조정 과정에 사용되었습니다. 구조 조정의 일환으로 입법부, 행정부 및 참여 심의회를 대표하는 공무원이 2012 년 모든 법원에서 수백 명의 새로운 재판관을 선임 절차에 따라 임명했습니다. 입법부의 감독이나 내부 사법부기구는 효과적으로 조사하지 못하고 부패한 판사라고 주장하는 일관된 역량을 보여주지 못했습니다. 2010 년 1 월 에콰도르는 세계 은행의 다른 국가의 국민과 투자자 간의 국제 투자 분쟁 해결 센터 (ICSID Convention & rdquo;)에서 탈퇴했습니다.


에콰도르는 규제 집행 (0.46 / 1), 민법 (0.42 / 1), 형사 사법 (0.44 / 1)에서 매우 낮은 점수를 받았다. 1), 97 개국 중. 2012 년 12 월, 국제 감독위원회는 개혁 이행에 관한 결론과 권고 사항을 포함한 보고서를 제출했습니다. 현재 55,000 개 이상의 법률 및 규정이 시행 중입니다. 이 중 많은 부분이 모순되어 예측할 수없고 때로는 모순적인 사법 결정에 기여합니다. 법에 따른 계약 권리의 집행, 동등한 대우, 지적 재산권 보호 및 예측할 수없는 규제 체제는 외국인 투자자들에게 주요 관심사이다.


기존 미국 - 에콰도르 양자 투자 협정 (BIT)은 ICSID 협약을 포함하여 투자자가 선택한 장소에서 정부와 투자자 간의 분쟁을 구속력있게 국제적으로 중재합니다. 미국 투자자가 사용할 수있는 대체 중재 장소는 다음과 같습니다 : ICSID & 추가 시설; UNCITRAL 규칙에 따른 임시 중재; 당사자가 합의하는 다른 중재 기관이 중재를 실시합니다. 에콰도르 정부가 미국 - 에콰도르 BIT를 해지하는 경우 BIT 규정은 해지 통보 일로부터 1 년 동안, 그리고 해지 통보의 1 년 기념일에 존재하는 투자에 대해 추가 10 년간 유효합니다 (자세한 내용은 & ldquo; 양자 투자 협약 & rdquo; 섹션 참조).


에콰도르의 생산 규정 및 기획 및 공공 재정법에는 주정부가 민간 투자자 또는 국가 채권자와의 계약에서 국제 중재 조항을 포함하도록 협상 할 수있는 규정이 포함되어 있습니다. 이러한 계약은 아직 입증되지 않고 있습니다.


특히 석유와 전기와 같은 규제 분야에서 에콰도르에서 영업하는 다수의 미국 회사가 투자 분쟁으로 인한 국제 중재를 신청했습니다. 좀 더 가볍게 규제되는 부문의 투자자들은 더 적은 분쟁을 겪었습니다.


성과 요구 사항 및 인센티브.


에쿠아도르에 대한 외국인 투자와 관련된 공식적인 이행 요건은 없습니다. 임산물, 농림업, 금속 가공, 석유 화학 제품, 의약품, 관광, 재생 에너지, 물류 서비스, 생명 공학, 적용된 특정 우선 순위 분야에서 국내외 투자를 유치하기위한 세금 인센티브를 설정합니다. 소프트웨어 및 에콰도르 대통령이 전략적 수입 대체 & rdquo; 섹터. 세금 면제, 소득세 공제, 5 년 세금 공제의 형태를 취할 수있는 인센티브는 주로 키토와 과야 킬 이외의 투자 및 새로운 투자에 적용됩니다. 세제 상 인센티브를 얻기 위해서는 투자 제안서를 부문 별 생산 협의회 기술 장관이 승인해야합니다. 현재까지 이러한 인센티브를 신청 한 기업은 거의 없습니다. 생산 법규에 대한 규정은 2011 년 4 월에 발간되었습니다.


2012 년 11 월, 국회는 코레아 대통령이 경제적으로 긴급한 & rdquo로 제안한 사회 지출을위한 소득 재분배를위한 유기 법안을 승인했다. 법률 제정. 이 법안은 이익을 재투자 할 때 금융 시스템에 도움이되는 세제 상 인센티브를 제거합니다. 생산 규정에는 중소기업 (SMEs)의 설립 및 성장을 촉진하기위한 조치가 포함되어 있습니다. 이 조치는 중소기업의 공공 은행 금융 및 주식 시장 접근성을 개선하고 신용 보증 기관 및 중소기업 자금 지원을위한 특별 보증 제도를 개발하도록 설계되었습니다. 에콰도르는 2006 년 1 월부터 2012 년 12 월까지 10 건의 세법을 통과 시켰습니다. 이는 경제적 인센티브를 크게 변경 시켰고 상당한 불확실성을 초래했습니다.


안데스 공동체 공통 자동차 정책에 따라 에콰도르와 콜롬비아는 수입품에 대한 의무 감축 자격을 얻기 위해 국가에서 조립 된 자동차에 현지 콘텐츠 요구 사항을 부과합니다. 무역 관련 투자 조치에 관한 WTO 협정 (TRIMS)은 그러한 요구 사항을 금지합니다. TRIMS 협정에 따라 에콰도르는 2000 년까지 현지 콘텐츠 요구 사항을 제거 할 의무가 있었지만 지역 콘텐츠 요구 사항은 여전히 ​​유지되고 있습니다. 2012 년에이 요구 사항은 24.3 %였습니다.


에콰도르는 원래 안데스 무역 특혜 법 (ATPA)을 갱신하고 확대 한 안데스 무역 진흥 및 약물 근절법 (ATPDEA)의 수혜자입니다. 이 프로그램의 주요 목표는 수출 다각화를 촉진하고 안데스 지역에서 마약 관련 활동에 지속 가능한 경제적 대안을 제공하는 것입니다. 현재 프로그램은 에콰도르에 6,000 개가 넘는 제품에 대한 미국 시장에 대한 면세 혜택을 제공하며 에콰도르의 절화, 파우치 참치, 섬유, 의류, 목재, 과일 및 채소 수출의 성장을 도왔습니다. 2011 년 10 월에 미 의회는 2011 년 2 월 프로그램이 끝난 후 소급 혜택을 통해 2013 년 7 월까지 ATPDEA 프로그램의 연장을 승인했습니다. 에콰도르는 또한 일반화 된 환경 설정 제도의 수혜자이기도합니다 2013 년 7 월까지


에콰도르 정부는 InvestEcuador 프로그램을 통해 특히 개발을위한 특별한 관심 분야에서 현지 및 해외 투자를 촉진하고 촉진합니다. 2011 년 5 월 에콰도르는 지금까지 수출 촉진에보다 중점을 둔 수출 및 투자 진흥원 (프로 에콰도르)을 출범 시켰습니다. 에콰도르 지방의 여러 주에서도 지방 정부와 민간 상업 협회 및 대학간에 공공 - 민간 협업으로 투자를 유치하기 위해 노력하고 있습니다. 주정부 투자 진흥 기관은 외국인 직접 투자 (FDI)를 유치하기위한 국제 도로 쇼를 실시하는 것 외에도 현재 및 미래의 투자자가 새로운 시설을 열고 기존 투자를 늘리고 관료적 인 장애물을 극복 할 수 있도록 지원합니다. 비자 및 거주 요건은 외국인 투자를 제한하지 않습니다.


사적 소유 및 설립 권리.


외국 및 국내 민간 단체는 기업을 소유하고 거의 모든 형태의 비즈니스 활동에 참여할 수 있습니다. 사기업은 공공 부문과 자유롭게 경쟁 할 수 있습니다. 2008 년 8 월 에콰도르의 구성 국회 (Constituent Assembly)는 외국 공급자가 계약을 위해 경쟁 할 수 있지만 공공 구매에서 현지 생산 제품 및 서비스에 우선권을 부여하는 새로운 공공 계약법을 통과 시켰습니다. 국립 공중 공공 체약 연구소 (INCOP)는 제안서 평가 절차를 규제했다. 지역 원산지 콘텐츠는 계약 수여시 평가되는 유일한 요소는 아닙니다. other factors such as price and quality are also assessed. The law eliminates a requirement to obtain approval from the Attorney General and the Controller prior to awarding a government contract, and charges INCOP with ensuring transparency and timeliness of the contracting process. Emergency decrees for public procurement are used frequently and allow public entities to by - pass the procurement processes established in the law.


In the utility sector, Ecuador has fostered the creation of mixed companies that fall under a special tax and procurement regime. In 2012, the government regulator registered 120 mixed economy companies, including joint ventures with foreign state-owned enterprises, like the Rio Napo Consortium that operates the Sacha oil field with Venezuelan capital.


Protection of Property Rights.


There have been numerous instances where the judicial system has not adequately protected property owners’ 진상. U. S. investors in real estate should exercise caution when considering a land purchase in Ecuador.


Ecuador's intellectual property regime is governed by the 1998 "Law on Intellectual Property." The law is intended to provide criminal and administrative relief to right holders. Ecuador has ratified the Berne Convention for the protection of literary and artistic works, the Geneva Phonogram Convention, and the Patent Cooperation Treaty. Ecuador is also bound by Andean Community Decisions 345, 351, and 486. Decision 486 improves intellectual property protection by expanding the definition of patentability and strengthening data exclusivity provisions. Ecuador is not a party to the Madrid Protocol on trademarks.


The Ecuadorian Intellectual Property Institute (IEPI) was established in January 1999 to handle patent, trademark, and copyright registrations. Ecuador has been on the Special 301 Watch List of the Office of the United States Trade Representative since 2003. Enforcement against intellectual property infringement remains a serious problem in Ecuador. The national police and the customs authority are responsible for carrying out IPR enforcement orders, but enforcement of court orders can be problematic. There is widespread local trade in pirated audio and video recordings, computer software, as well as counterfeit activity in brand name apparel. On the other hand, local registration of unauthorized copies of well-known trademarks has been reduced.


On October 23, 2012, the Ecuadorean Institute of Intellectual Property issued a resolution that significantly increased the maintenance fees for patents and plant varieties. Over 20 years, the fees would amount to approximately $145,000 for patents and $170,000 for plant varieties. Prior to the resolution, patent maintenance fees were less than $6000 in Ecuador.


Ecuadorian government health authorities continue to approve the commercialization of new drugs that are the bioequivalent of patented drugs, thereby denying the originator companies effective patent protection for innovative drugs. A modification to Ecuador's health code in late 2006 permits the granting of sanitary registrations without regard to whether a medication is patented.


Presidential Decree 181, issued on December 21, 2009, established a National Pharmaceutical Company (ENFARMA) which has been selling imported generics from Cuba. It is now conducting feasibility studies to build a production plant in Quito.


In September 2012, IEPI issued a resolution that raises the fees established in June 2011 and May 2010. IEPI justified the new fees on the basis of a new system of surcharges for late payments, allowing discounts to universities, small and medium enterprises, public entities and farmers, and adopting new prices for validation of inventions or processes over a 20-year period.


The IPR law covers protection for industrial designs and extends protection to industrial secrets and geographical indicators. Semiconductor chip layouts are protected. Plant varieties and other biotechnology products are also, in theory, protected.


The Ecuadorian National Police and Customs service are responsible for carrying out IPR enforcement, but do not always enforce court orders. IEPI can take enforcement actions through an administrative process that can result in sanctions and/or interception of counterfeit goods by Ecuadorian Customs. In early 2011, IEPI initiated an enforcement initiative aimed at stores selling pirated DVDs and CDs. This initiative was not sustained, however, and sales of pirated goods resumed.


Transparency of the Regulatory System.


The GOE enacted the Organic Law for Regulation and Control of Market Power, otherwise known as the “Anti-Monopoly Law” in October 2011. It issued implementing regulations for the Anti-Monopoly Law in April 2012 and the provisions include mechanisms to prevent, control, and sanction market power abuses, restrictive market practices, economic concentration and unfair competition. The regulatory body began operations in October 2012. Sanctions for companies found to be in violation of the law can range from a formal warning up to a fine of 12 percent of previous year’s gross revenues.


The Superintendency of Banks and Insurance regulates financial and insurance institutions. The 2008 Constitution calls for the creation of separate regulatory agencies for the public, private, and informal sectors. The Constitution also mandates that each financial institution have an ombudsman office. The Law for the Creation of a Financial Safety Net, which was approved by the National Assembly in December 2008, improved coordination of the financial regulatory agencies. In October 2009, the National Assembly passed a law reforming the Central Bank Charter, eliminating its autonomy and redefining the composition of its Board. The new Charter gives the executive branch total control over Central Bank policies and operations. Reportedly, the purpose of this law was to align the Central Bank Charter with Articles 302 and 303 of the 2008 Constitution.


The National Secretariat of Telecommunications (SENATEL) establishes the regulatory framework for fixed-line and wireless communications services. The Superintendency of Telecommunications (SUPERTEL) controls and establishes sanctions to fixed-line and wireless communications services. The National Council of Radio Broadcasting and Television (CONARTEL), which previously regulated broadcasters, became part of SENATEL after the creation of the new Ministry of Telecommunications in August 2009. The Superintendency of Companies regulates all other firms and, via the National Securities Council, the Quito, Guayaquil, and Over-the-Counter stock exchanges.


Policies, regulations, and standards, particularly in regards to agricultural trade, often are not based on scientific principles and discriminate between local and imported products. Political appointees in the Ministries of Agriculture and Health control imports of agricultural goods, and customs procedures are cumbersome. Ecuadorian regulators currently provide little or no opportunity for public comment on newly proposed laws and regulations, particularly those related to food safety, sanitary and phytosanitary and other trade-related matters. A new agency for sanitary regulation and control (ARCSA) was created by decree in August 2012 in parallel with the National Institute for Public Health Research (INSPI). Ecuador does not always comply fully with WTO notification requirements.


Efficient Capital Markets and Portfolio Investment.


The 1993 Capital Markets Law set up a modern regulatory structure, opened stock market trading to banks and other firms, and encouraged the issuance of commercial paper. However, Ecuadorian capital markets remain underdeveloped. Most large industrial groups are privately held and are financed largely through debt, commercial paper, or retained earnings. Some firms maintain external credit lines or other forms of foreign financing; however, the five-percent capital exit tax applies to external payments and increases the cost. Thus, many companies have switched to cheaper sources of financing, like issuance of commercial paper. The bulk of activity on the country's two small stock exchanges currently involves trading in fixed income securities, mainly government bonds and privately issued commercial paper. Most stock trades involve shares in a handful of banks and companies. Public institutions are not legally required to trade securities through the stock exchanges; therefore the terms of the transactions are unknown. The Social Security Institute and Social Security Bank (BIESS) are the main players in the government bond market.


A new securities’ market draft law has been on the GoE agenda during the last six years. In November 2012, the Superintendency of Companies announced that a new law will not be sent to the legislature and, instead, several reforms will be passed by administrative resolutions, including the creation of a clearinghouse for the securities’ market; allowing entry of new agents to the market; unification of self - regulation measures between the exchanges of Quito and Guayaquil; and new information requirements for fund administrators, securities’ traders, and trustees. Some steps were taken in 2012 to consolidate Quito and Guayaquil’s trading information systems.


In 2012, the financial system was the target of numerous new restrictions. By July 2012, most banks had sold off their brokerages, mutual funds, and insurance companies to comply with constitutional changes following a May 2010 referendum. The amendment to Article 312 of the Constitution required banks, its senior managers and shareholders with more than six percent equity in financial entities to divest entirely from any interest in all other non-financial companies by July 13, 2012. These provisions were incorporated in the Anti-Monopoly Law passed in September 2011. Non - liquidated assets were placed into a trust managed by a state development bank and must be liquidated by January 2013.


With the goal of protecting consumers and preventing a real estate bubble, the National Assembly approved in June 2012 an urgent law proposed by the president, which allows homeowners to default on their first home and car loan without penalty if they forfeit the asset. The provisions do not apply to homes valued at more than $146,000 or vehicles worth more than $29,200. In addition, the law mandates the Superintendency of Banks to set specific annual targets for mortgage activity for each financial institution based on its portfolio. This allows the government to direct banking operations, in line with trends in the financial sector. The legislation had led to reduced lending for cars and homes.


In April 2012, the Superintendency of Banks approved a regulation that prohibits financial institutions from charging clients for the issuance and renewal of credit cards, as well as the issuance of account statements. As a consequence, banks have claimed sharp reductions in profits, and adjustments in the quality of service they are able to offer.


The Central Bank issued Regulation 29 in July 2012, requiring all financial transfers (inflows and outflows) to be channeled through the Central Bank’s accounts starting November 2012. Due to operational hurdles, the measure did not take effect until January 3, 2013. In principle, the monetary authorities want to increase their oversight and prevent banks from netting their inflows and outflows to avoid paying the five-percent capital exit tax.


In November 2012, the National Assembly passed a law that severely restricts the operations of private credit risk rating agencies (bureaus). The law grants exclusive rights to credit-related data to an entity that stores all public databases. Private credit bureaus, while not prohibited from operating, are obliged to give up their databases to the government and can no longer receive data directly from the financial sector. The law will still almost certainly restrict lending to smaller, less-well-known borrowers that will be required guarantees due to a lack of reliable credit analysis services.


In November 2012, the National Assembly passed a law increasing taxes on banks to partially finance a government cash-transfer program, seriously undermining financial profitability. In addition, the law lifts banking secrecy and enables tax authorities to access credit information directly, with no interference from the banking regulator.


The Central Bank regulates and caps interest rates. Starting in July 2012, it also required banks to maintain as liquid reserves at least two percent of their deposits in securities issued by the non-financial public sector, in addition to maintaining at least 60 percent of their liquid reserves in Ecuador.


Competition from State-Owned Enterprises.


The 2009 Organic Law of Public Enterprises regulates state-owned enterprises (SOEs). SOEs are most active in sectors designated as strategic under the 2008 Constitution, especially non-renewable natural resources, telecommunications, and transportation.


In general, regulations allow SOEs greater flexibility in the use of public resources. They follow a special procurement regime with greater flexibility and limited oversight. The Law of Public Enterprises requires SOEs to follow generally accepted accounting principles; however, SOEs are not required to specifically follow the same accounting practices as the central government, nor do they have to participate in the electronic financial management system used in most of the public sector for budget and accounting management. Ecuador does not have a sovereign wealth fund, and its asset management bureau is responsible for fixed assets only. SOEs are eligible for government guarantees, and face a lower tax burden than private companies.


The Production Code softened some of the restrictions on the private sector introduced in the Constitution and in the Organic Law of Public Enterprises by allowing private investment in strategic sectors. However, the Production Code is secondary to the relevant sector laws of the strategic sectors.


기업의 사회적 책임.


There is substantial awareness of corporate social responsibility (CSR) among the large businesses operating in Ecuador. Many multinational and large domestic companies maintain corporate social responsibility strategies, following generally accepted CSR principles. They are active in areas such as sustainability, clean environmental practices, and education. Consumer awareness of CSR is less pronounced than producer awareness. Ecuador’s investment promotion body, InvestEcuador, emphasizes on its website that opportunities are available for investors who maintain an ethical commitment to their workers, nature, the State, and the community.


Ecuador does not have a tradition of substantial guerrilla activity, nor of frequent violence as a result of demonstrations or political instability. Crime is a serious and growing concern, especially in the larger cities.


Student, labor union, and indigenous protests against government policies have been a regular feature of political life in Ecuador. While disruptive, especially to transportation, violence is usually limited and localized. Protesters often block city streets and rural highways, and public transportation tends to be disrupted during these incidents. Protestors also occasionally burn tires, throw Molotov cocktails, engage in destruction of property, and detonate small improvised explosive devices during demonstrations, but fatalities as a result of protests have been rare. Pamphlet bombs are sometimes used to disseminate political literature. Six such bombs exploded in November and December 2011, without serious injury to person or property (although one had the potential to be lethal) and none aimed at businesses or business interests. Popular protests in 1997, 2000, and 2005 contributed to the removal of three elected presidents before the end of their terms.


Some communities have successfully used protests and strikes to obtain promises of increased government spending on social benefits and infrastructure. Some indigenous communities opposed to development have blocked access by petroleum and mining companies. In September 2009, one individual was killed near the city of Macas during protests by indigenous communities demonstrating against the government’s proposed mining and water laws. The government has increasingly filed legal charges or opened investigations against protesters who blocked roads or impeded public services. The government charged demonstrators with “terrorism and sabotage,” or similar charges that effectively criminalized protest, for obstructing roads and public services. It is against the law for non-Ecuadorians to engage in political activity that starts or promotes civil wars or international conflicts. In 2012, there were no significant political protests, likely a result of the government’s aggressive prosecution of protesters in previous years.


The political violence present in neighboring Colombia has a spillover effect in northern Ecuador. Security on the northern border with Colombia, where the majority of Ecuador's oil deposits are located, is particularly tenuous. The area is used as a transshipment point for precursor chemicals used in illegal drug production as well as arms and supplies for Colombian insurgent groups and narco-traffickers. Businesses in the area continue to report being extorted for protection money. Kidnappings have occurred and foreigners have been targeted. The U. S. Embassy in Quito advises against travel to the northern border of Ecuador – to include the provinces of Sucumbios, Orellana, Carchi, and parts of Esmeraldas. The Ecuadorian military and government agencies are increasing efforts to promote development and provide security in this area. Kidnappings are more often committed for economic rather than political motivations. Since 1998, at least 12 U. S. citizens have been kidnapped in Ecuador. In July 2012, an American citizen was kidnapped near the jungle city of Lago Agrio and held for ransom. After several weeks, the victim was rescued after an intensive investigation involving Ecuadorian, Colombian, and U. S. law enforcement.


Violent crime has significantly increased over the last few years, with American citizens being victims of crimes, including homicides, armed assaults, robberies, sexual assaults, and home invasions.


Corruption is a serious problem in Ecuador. Transparency International consistently ranks Ecuador poorly among countries it surveys in the region. Ecuador ranked 118 out of 176 countries surveyed for Transparency International's 2012 Corruption Perceptions Index and received a score of 32 out of 100 (100-very clean, 0-highly corrupt). In comparison with other countries in the Western Hemisphere, Ecuador ranks better than Nicaragua, Guyana, Honduras, Paraguay, Haiti, and Venezuela, but worse than its closest neighbors, Peru and Colombia.


Offering or accepting a bribe is illegal and punishable by imprisonment for up to five years. The Controller General is responsible for the oversight of public funds and there are frequent investigations and occasional prosecutions for irregularities. These investigations can be politically motivated. Autonomous agencies are subject to little effective oversight. Government officials and candidates for office often make an issue of corruption, but there is little follow-through once in office. Politically-motivated corruption scandals are a feature of Ecuadorian political life, but even high-profile cases often become stalled after they are remanded to lengthy and often inconclusive judicial proceedings.


Bilateral Investment Agreements.


The existing U. S.-Ecuadorian Bilateral Investment Treaty (BIT) provides for national treatment; unrestricted remittances and transfers; prompt, adequate, and effective compensation for expropriation; and binding international arbitration of disputes. However, in September 2009, the Ecuadorian government requested approval by Ecuador’s National Assembly to terminate the U. S.-Ecuador Bilateral Investment Treaty, along with the BITs of 12 other nations, claiming the treaties’ international arbitration provisions for resolution of investor-state disputes conflicted with the country’s 2008 Constitution. Article 422 of the 2008 Constitution states that “Ecuador will not enter into international agreements or instruments under which the Ecuadorian State would have to cede sovereign jurisdiction to international arbitral tribunals in contractual or commercial matters between the State and individuals or corporations.” The National Assembly has approved termination of five of the BITs, but did not approve termination of another four; it has not yet voted on the U. S. BIT. Only one BIT has been formally terminated.


Should the Ecuadorian government terminate its BIT with the United States, the treaty would remain fully in effect for one year from the date of a formal notice to terminate, and would apply for an additional ten years for investments made prior to the one-year anniversary of the termination notice. Given Ecuador’s withdrawal from the ICSID Convention, alternative arbitration venues identified in the U. S. BIT include ICSID’s Additional Facility; ad hoc arbitration under UNCITRAL rules; and arbitration administered by any other arbitral institution to which the parties agree.


OPIC and Other Investment Insurance Programs.


Ecuador has had an Investment Guarantee Agreement with the Overseas Private Investment Corporation (OPIC) since 1986. Ecuador has signed and ratified the Multilateral Investment Guarantee Agreement (MIGA).


Ecuador's population is about 15 million. Semi-skilled workers are relatively abundant at low wages, although widespread emigration over the past few years has led to shortages of skilled workers in some parts of the country.


Minimum compensation levels for private sector employees are set annually by the National Compensation Council and Ministry of Labor Relations. The minimum basic salary for 2012 was $292 per month, but mandatory bonuses and other contributions pushed total compensation to over $400 per month. In December 2012, President Correa announced a nine percent private sector wage hike for 2013, raising the minimum wage to $318 plus mandatory bonuses and contributions. Ecuador’s Production Code, enacted in December 2010, requires that workers be paid a “dignified wage,” defined as an amount that would enable a family of four with 1.6 wage earners to be able to afford a basic basket of necessities. The cost of the basic necessities basket is determined periodically by Ecuador’s Statistics Institute (INEC). At the beginning of 2012, the basic needs basket was valued at $595.70, requiring a “dignified wage” of $372.31 per month. Should the average monthly compensation for the year not reach the dignified wage, companies are required to pay the difference in the form of bonuses, before claiming any profits. By the end of 2012, Ecuador’s urban unemployment rate was estimated at 4.6 percent, with underemployment of 42.3 percent.


Ecuador's periodic economic difficulties during recent decades have contributed to high levels of emigration. According to the latest U. S. census, almost 600,000 people of Ecuadorian ancestry live in the United States. Approximately 610,000 people, or 18 percent of Ecuador’s labor force, emigrated between 2002 and 2009, principally to Spain and to the United States.


The public education system is tuition-free and attendance is mandatory from ages six to fifteen. The current government has dramatically reduced the illegal practice of schools requiring parents to pay for education-related expenses and transportation costs. Many children drop out before age fifteen and in rural areas only about one-third complete sixth grade. The government is striving to create better programs for the rural and urban poor, especially in technical and occupational training. However, government funding for such training has not kept up with demand. In recent years, the government also has been successful in reducing illiteracy. The 2008 Constitution requires the central government to increase the budget allocation for primary and secondary education by at least 0.5 percent of gross domestic product (GDP) annually until reaching six percent of GDP. Since 2008, expenditures on education have grown in absolute terms, but short of the mandated growth rate. Public universities have an open admissions policy. In recent years, however, large increases in the student population, budget difficulties, and politicization of parts of the university system have put a strain on maintaining academic standards.


A weak public university system produces a surplus of semi-qualified graduates in some professions. Trained financial professionals and engineers can be difficult to attract and many graduates require additional training to reach international standards. There are relatively few R&D and high technology investments in Ecuador, limited mostly to agricultural research, with a small amount of government activity as well as that of some foreign firms. Little post-graduate education exists in Ecuador, and scientists and medical professionals are nearly all foreign-trained. At this point, none of the Ecuadorian universities offers doctorate programs beyond limited offerings in social sciences at two institutions. Masters-level degrees are widely offered, but relatively few are competitive with international quality levels. Upper-level Ecuadorian business managers have frequently been educated abroad, most often in the United States. With the new Higher Education Law, which went into effect on October 3, 2010, the Executive will regulate and oversee higher education and may demand that all institutions adhere to the National Development Plan in their program offerings. It also calls for the professionalization of the faculty by requiring a Ph. D. or equivalent degree for full time positions, although there are not enough Ecuadorians with doctorates to fulfill this requirement.


Cumbersome labor regulations apply equally to both foreign and domestic firms and tend to inhibit investment and foster evasion. In 2006, the Ministry Labor Relations worked with an ILO representative to draft a revised Labor Code to better comply with ILO standards. The Labor Code provides for a 40-hour work week, 15 calendar days of annual paid vacation, restrictions and sanctions for those who employ child labor, general protection of worker health and safety, minimum wages and bonuses, maternity leave, and employer-provided benefits. By law, companies must distribute 15 percent of pre-tax profits to their employees.


There is special legislation regulating labor in export processing zones. Most workers in export processing zones are hired on temporary contracts, and, while technically covered by the Labor Code, enforcement of the Code is weak.


The 2008 Constitution bans child labor, requires hiring workers with disabilities, and prohibits strikes in most of the public sector. Provisions that virtually eliminate hourly labor contracts and labor contracts through third parties are aimed at employers who avoid benefits for full-time employees, but the provisions also reduce flexibility in the labor market.


Most workers in the private and parastatal sectors have the constitutional right to form trade unions and local law allows for unionization of any company with more than 30 employees. However, less than two percent of the work force, mostly skilled workers in medium - to large-sized enterprises or state industries, is officially organized. Private employers are required to engage in collective bargaining with recognized unions. The Labor Code provides for resolution of conflicts through a tripartite arbitration and conciliation board process. The Code also prohibits discrimination against union members and requires that employers provide space for union activities.


The International Labor Organization and prominent NGOs believe international labor standards are not respected in Ecuador. Workers fired for organizing a labor union are entitled to limited financial indemnification, but the law does not mandate reinstatement. The Public Service Law enacted in October 2010 prohibits the vast majority of public sector workers from joining unions, exercising collective bargaining rights, or paralyzing public services in general. The Constitution lists health; environmental sanitation; 교육; justice; fire brigade; social security; electrical energy; drinking water and sewerage; hydrocarbon production; processing, transport, and distribution of fuel; public transport; and post and telecommunications as strategic sectors. Some of the sectors defined as strategic exceeded the ILO standard for essential services. The few public workers who are not under the Public Service Law may join a union and bargain collectively since they are governed by the provisions under the Labor Code.


With assistance from the ILO, Ecuador has been taking ambitious steps to eliminate child labor, which is still common in the informal sector, particularly in family-owned businesses. Economic realities leave families more than ready to send their children to work, even if it means pulling them out of school and placing them in fields, mines, or factories where they are exposed to hazardous conditions for little or no pay. Labor advocates in Ecuador assert that only a significant increase in wages will keep families from sending their children to work in the fields.


Foreign-Trade Zones/Free Ports.


Provisions within the 2010 Production Code superseded Ecuador’s 1991 free trade zone law. The Production Code authorizes the creation of Special Economic Development Zones (ZEDEs). ZEDEs are subject to special trade, tax, and financial rules; imported goods entering these zones are exempted from tariffs. ZEDEs are not intended to operate solely for the manufacture of exports. In granting ZEDE status to a project, the government will consider the extent to which the project promotes technology transfer, innovation, industrial diversification, and development of multimodal services. Existing free trade zones were permitted to continue to operate according to their original authorization, but administrators and users had to adjust to new administrative procedures defined for ZEDEs. A maquila (in-bond processing) law has been in effect since 1990. The majority of maquila operations in Ecuador are in the textile and fish-processing sectors.


Foreign Direct Investment Statistics.


Traditionally, FDI has been focused primarily in the oil sector. Construction of the Trans-Andean Heavy Oil Pipeline (OCP) by a consortium of five foreign oil producers, completed in October 2003, resulted in inward investment of $3.5 billion, including direct project investment of $1.4 billion. Major foreign oil companies invested billions over the last decade for exploration and production of concessions. However, since 2006, a number of major oil and gas companies have departed Ecuador. With the negotiation in November 2010 of new service oil contracts, participating companies have committed to invest $1.2 billion in production and exploration, spread over four to five years. If mining companies are able to move from the exploratory phase into production over the next several years, foreign investment in that sector would increase significantly. Foreign investment in the communications, commerce, services and agricultural sectors has become more prominent as FDI in the oil sector has declined.


Although some sizeable one-time investments have been made in recent years, foreign direct investment (FDI) in general remains modest. In 2011 there was a net inflow of FDI into Ecuador of $640 million (0.8 percent of GDP), down from a high of $1.0 billion in 2008. The FDI/GDP ratio over the period 2006-2011 has hovered between 0.2 and 1.7 percentage points, far below Latin American standards.


Petroleum companies engaged in exploration and production are, as a group, still the largest foreign investors in Ecuador. The major investors include: Andes Petroleum and Petroriental (Chinese); YPF/Repsol (Spain/Argentina); AGIP (Italy); and Ivanhoe (Canada). U. S. oil service companies Baker Hughes, Halliburton, Weatherford and Hartbert are also present. U. S. firm Duke Energy is active in the electricity sector. Exxon Mobil (U. S.) and Shell (Holland/UK) distribute fuels at service stations across the country.


U. S. firms active in the manufacturing sector include: General Motors, which holds an interest in two automotive assembly plants; Philip Morris (cigarettes); Mead Johnson (baby formula); Avon (cosmetics and lingerie); The Coca-Cola Co. (beverages); Sherwin Williams (paint); Kellogg’s (cereal); Colgate-Palmolive, The Clorox Co., Johnsonwax, and Kimberly Clark (toiletries and cleaning products); and Johnson & Johnson, Eveready, and 3M (consumer goods).


Other U. S. companies operating in Ecuador include: Bristol-Myers Squibb; Merck Sharp & Dohme; Abbott; Janssen Pharmaceutical; Eli Lilly; and Pfizer. Baxter owns four renal units and has 10 joint-ventures with private and public hospitals and clinics in the country. Also present: Proctor & Gamble (personal care products); Kraft (processed food); E. G. Hills Flowers, Transmar Commodity Group (cocoa products); Muehlstein International Ltd. (plastic products); Pioneer (agriculture), Monsanto (agriculture), Payless Shoes (footwear); Barnett Corporation (Paper), and UPS and FedEx (courier services).


Seaboard Flour has a strong presence in the Ecuadorian milling market. Continental, along with several other U. S. firms, is a major investor in shrimp farming. U. S. firms Dole, Chiquita Banana, and Del Monte are involved in the banana industry from production to marketing and shipping. Several U. S. franchises now operate in Ecuador, including Yum! Brands (Pizza Hut/Kentucky Fried Chicken/Taco Bell), Burger King, McDonalds, Tony Roma’s, Johnny Rockets, TGI Fridays, Chili’s, Papa John’s, Domino's Pizza, Carl’s Jr., Subway, Quizno’s, Hooters, Martinizing, Heel Quick, Swisher, Gymboree, Fast Track Kids, and New Horizons. Citibank has commercial banking operations, while Helm Bank has a representation office in Ecuador. U. S. airlines Delta, United, and American, as well as IBM, Xerox, Microsoft (hardware and software), DirecTV, ACE, Pan-American Life, BMI, AIG, Aon (insurance), and McCann Erickson (advertising) are also active. U. S. citizens have also invested in the textile and agricultural sectors (flowers, fruit, and vegetables).


Among third-country investors, General Tire (Germany) manufactures tires; Holderbank (Switzerland) produces cement; Akzo Nobel (The Netherlands) makes paints, fibers, and textiles; Borden (The Netherlands) manufactures chemicals; and Eternit (Switzerland) fabricates construction materials. British SAB Miller and Belgian Anheuser-Busch InBev own major breweries, and Nestle (Switzerland) manufactures consumer goods. Kinross-Aurelian (Canada) has a gold mine concession and Ecuacorriente (China) has a copper mine concession. Lloyd's (U. K.) commercial banking operations were sold to local Banco Pichincha in 2010.


Net Flows of Foreign Direct Investment (In Millions of Dollars)


Investment Statistics Table (millions of dollars) 1.


Net Flow of FDI.


FDI Net flow/GDP ( percent)


Wholesale and Retail Trade.


Community and social services.


Transport, Storage and Communications.


1 Notes: All figures are listed in millions of dollars unless otherwise noted. Data is from the Central Bank of Ecuador. Numbers from prior years in this chart differ significantly from charts in previous versions of the Investment Climate Statement, because the Central Bank made major revisions to these figures in late 2012. The Central Bank only publishes FDI calculated as net flows.


Tradesystem.


Quito, Pichincha.


Sugerir una edición.


¿Esta empresa es tuya?


Crear mi calificación.


Información de Tradesystem.


Dirección : Av. 6 De Diciembre N33-55 Y Av. Eloy Alfaro Edificio Torre Blanca 8vo P, Bellavi.


Se el primero en agregar fotos!


Aún no se ha realizado ninguna valoración o reseña.


Quito, Pichincha. Av. shyris N32-111 Y Av. Eloy Alfaro. 에드. Jaramillo Terán 2do Piso.


Repuestos de Equipos de Refrigeración.


Guayaquil, Guayas. Av Guillermo Pareja Rolandoy Av Miguel Jijon T. Cdla La Garzota 2, Norte.


Manta, Manabí. Montecristi Km 4.5 Via Manta Diagonal A Cosace, Lomas De Colorado.


Quito, Pichincha. Mariano Bustamante S/n Y Av. 6 De Diciembre Esq. 에드. Cosmos Sector Norte 50 M Al.


Guayaquil, Guayas. Luis Urdaneta 621 Entre Ximena Y Riobamba , Centro.

Comments

Popular posts from this blog

무료로 다운로드 할 수있는 단기 트레이딩 전략

공유 파일을 작동시키는 단기 트레이딩 전략 : 여기에 우리가 데이터베이스에서 찾은 공유 파일을 작동시키는 단기 트레이딩 전략을 다운로드 할 수 있습니다. 원하는 파일 제목을 클릭하면 다운로드 링크가 나타납니다! 단기 트레이딩 전략 that. rar [정식 버전] 단기적인 무역 전략이 작동합니다. pdf. 단기 거래 전략 - 거래 주식에 대한 정량화 된 가이드 및 etfs. pdf. 단기적인 무역 전략이 작동합니다. pdf. 단기적인 무역 전략. cesar alvarez 5 성급 리뷰 pdf로 작동하는 단기 트레이딩 전략. 단기 트레이딩 전략을 다운로드하는 데 어려움이 있다면 - 트레이딩 주식에 대한 정량화 된 가이드와 4shared 2.86 MB에서 호스팅되는 etfs. pdf, 단기적 트레이딩 전략이 작동합니다. pdf는 4shared 2.86 MB에서 호스트되며, filepost (3 MB), cesar alvarez 5 star 검토 pdf 4shared (38 KB)에서 호스팅되는 단기 트레이딩 전략 또는 다른 파일, 아래 코멘트에 게시하십시오. 지원 팀 또는 커뮤니티 회원이 귀하를 도울 것입니다! 등록 된 사용자는 File Leecher를 사용하여 작동하는 단기 거래 전략이있는 모든 파일 호스트에서 직접 파일을 다운로드 할 수도 있습니다. 아래에있는 URL을 붙여 넣으면 파일이 다운로드됩니다. 다운로드하려는 파일이 멀티 파트 인 경우 다운로드를 시작하기 전에 링크 검사기를 사용하여 여러 다운로드 링크가 활성 상태인지 여부를 확인할 수 있습니다. 우리의 목표는 고품질의 PDF 문서, 모바일 응용 프로그램, 비디오, TV 스트림, 음악, 소프트웨어 또는 공유 호스트에 업로드 된 다른 파일을 무료로 제공하는 것입니다. 위의 단기 트레이딩 전략 작업 파일 중 하나라도 저작권 보호의 대상이되었을 수 있다고 판단한 경우 지원 페이지를 이용하십시오. 소셜 네트워크에서 공유하십시오. 파일 업로드 요청 파일 File Leecher. 커뮤니티에서 일하는 단기 트레이딩

옵션 거래 온라인 자습서

옵션 기초 자습서. 요즘 많은 투자자의 포트폴리오에는 뮤추얼 펀드, 주식 및 채권 등의 투자가 포함됩니다. 그러나 귀하가 처분 할 수있는 다양한 증권은 거기에서 끝나지 않습니다. 옵션으로 알려진 또 다른 유형의 보안은이 자산 클래스와 관련된 실용적인 용도와 내재 된 위험을 모두 이해하는 정교한 투자자에게 기회의 세계를 제공합니다. 옵션의 힘은 다목적 성 및 개별 주식과 같은 전통적인 자산과 상호 작용할 수있는 능력에 있습니다. 그들은 발생할 수있는 많은 시장 상황에 따라 자신의 지위를 조정하거나 조정할 수 있습니다. 예를 들어, 옵션은 하락 손실을 제한하기 위해 감소하는 주식 시장에 대한 효과적인 헤지로 사용될 수 있습니다. 옵션은 투기 목적을 위해 사용하거나 매우 보수적 인 방식으로 사용할 수 있습니다. 따라서 옵션 사용은보다 큰 투자 전략의 일환으로 가장 잘 설명됩니다. 그러나이 기능 다양성은 비용없이 제공되지 않습니다. 옵션은 복잡한 증권이며 부적절하게 사용하면 매우 위험 할 수 있습니다. 따라서 브로커와 거래 옵션을 사용할 때 다음과 같은 면책 조항을 종종 접하게됩니다. 옵션에는 위험이 따르며 모든 사람에게 적합하지 않습니다. 옵션 거래는 본질적으로 추측 일 수 있으며 상당한 손실 위험이 있습니다. 위험 자본으로 만 투자하십시오. 옵션은 파생 상품으로 알려진 더 큰 유가 증권 그룹에 속합니다. 이 단어는 과도한 위험을 감수하고 능력을 경제 위기로 가져 오는 것과 관련이 있습니다. 그러나 그 인식은 널리 과장되어있다. 모든 "파생"은 그 가격이 다른 것의 가격에 의존하거나 파생된다는 것을 의미합니다. 이런 식으로하면, 포도주는 포도의 파생물입니다. 케첩은 토마토의 파생물입니다. 옵션은 금융 증권의 파생 상품으로, 그 가치는 다른 자산의 가격에 따라 다릅니다. 그것은 모두 파생 수단이며 선물, 포워드, 스왑 (많은 유형이 있음) 및 모기지 담보 증권을 포함하여 파생 상품에 해당하는 많은 종류의 유가 증권이 있습니다. 2008 년 위기에서는

필리핀 외환 엑스포 2016

2016 필리핀 외환 엑스포에 지금 등록하십시오. 2016 필리핀 외환 엑스포를 놓치지 마세요! 금년 11 월에 FINEXPO가 필리핀에 연례 자유 입국 금융 엑스포를 개최하여 누구나 참가할 수있게되었습니다. FINEXPO는 중국, 싱가포르, 러시아, 키프로스와 같은 국가에서 많은 글로벌 금융 전시회 및 컨퍼런스를 개최하며 15 년 이상 년. 이벤트 방문자는 최신 업계 동향뿐만 아니라 국제 중개인, 은행 및 현장 지원 기업에 소개됩니다. 그들의 프로그램에는 세미나, 워크샵 및 원형 테이블이 있습니다. 방문객들은 또한 무역 경쟁과 운 좋은 추첨에 참여할 수 있습니다. 이 박람회는 다른 사람들과 다르기 때문에 선도적 인 중개인, 은행 솔루션 제공 업체 및 돈 관리자를 필리핀에 모으는 유일한 Forex 이벤트입니다. 참석자는 브로커 및 화이트 라벨 파트너를 소개함으로써 파트너십을 창출 할 수 있습니다. FINEXPO 행사가 유지하는 높은 기준은 전시자와 고객 모두에게 해결책을 제공합니다. 박람회는 필리핀 마카티의 AIM 컨퍼런스 센터 마닐라 (ACCM)에서 개최됩니다. 2016 년 11 월 15 일과 16 일에 캘린더를 표시하십시오. 2016 필리핀 외환 엑스포에 참가하려면 여기로 가입하십시오. 필리핀 외환 엑스포 2016 - 박스 "All"은 모든 보너스를 저장합니다. FINEXPO | 필리핀 외환 엑스포 2016. 친애하는 상인, 의견의 질을 높이기 위해 제발 : - 묘사력이 있어야합니다 ( "좋은 중개인", "나쁜 보너스"등과 같이 "왜?"에 대해 설명하지 않는 일반 문구는 피하십시오). 저작권 및 사본; 2011 - 2017 | BestForexBonus | 판권 소유. Forex 보너스는 정보 제공의 목적으로 만 게시되며 Forex 거래에 투자하기위한 초대 또는 격려로 취급되어서는 안됩니다. 외환 거래는 비 전문 투자자에게 상당한 손실을 입힐 위험이 높습니다. 필리핀 Forex Exp